logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دخترونه زنونه

مبل های راحتی پفی؛ ترند جدید دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۱

منبع
روزياتو
بروزرسانی
مبل های راحتی پفی؛ ترند جدید دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۱

روزياتو/ مبل هاي راحتي پفي اين روزها همه جا هستند – گرچه قدمت زيادي ندارند و مدت زيادي از ورودahk به دنياي دکوراسيون داخلي نمي گذرد اما خيلي زود به يک ترند اينستاگرامي هم بدل شدند.
هر چه مي گذرد به سمت مبلمان بزرگ و نرم مي رويم، در حالي که قبلاً اينگونه نبود و تمايل بيشتر به استفاده از مبلمان سبک مدرن نيمه قرن بيستم بود که در طراحي آن ها خطوط صاف و هندسي به کار مي رود و پايه هاي چوبي شان مشخص است. اما نرمي و انحناي مبلمان راحتي پفي دقيقاً در نقطه ي مقابل اين سبک قرار دارد.


کارشناسان دکوراسيون داخلي مي گويند محبوبيت اسباب و اثاثيه با فرم گرد به ميزان چشمگيري افزايش يافته است. اين موضوع تنها محدود به اثاثيه ي بزرگ تر خانه مثل مبل و صندلي نيست و اين نکته را حتي در ميزهاي عسلي و وسايل تزئيني مثل مجسمه ها هم مي توان ديد.
همانطور که لباس هاي تنگ و شق و رق، رفته رفته حضور کمرنگ تري در دنياي مد پيدا مي کنند، به نظر مي رسد شاهد اين اتفاق در مورد مبلمان سفت و ظريف هم هستيم.


شيوع کرونا در سال گذشته و قرنطينه ي ناشي از آن سبب شد همه ي ما زمان زيادي را در خانه سپري کنيم و بعضي هايمان هم به کلي دور کار شديم. به همين دليل به مبلمان راحت تر و جذاب تري نياز داشتيم که در حالي که روي آن ها با لباس خانه لم داده ايم به کارهايمان هم برسيم. فشارهاي ناشي از بحران کرونا هم بي تأثير نبود و ما به مبلمان گرد و راحتي نياز پيدا کرديم که مانند يک آغوش نرم و بزرگ، دست کم بخشي از اين تنش ها را از ميان ببرد.
اما حالا که با گسترش واکسيناسيون عمومي کرونا، دنيا خود را براي از سر گرفتن زندگي عادي آماده مي کند هم اين مبلمان بزرگ و راحت ماندگار خواهند بود؟ کارشناسان دکوراسيون داخلي معتقدند اين ترند به طور قطع ادامه پيدا خواهد کرد و البته دستخوش تغييراتي هم خواهد شد. بنابراين لازم نيست چيدمان خانه ي خود را به کلي عوض کنيد. کارشناسان مي گويند براي هر دو سبک جا هست و زيبايي و جذابيت دکوراسيون داخلي هم اين است که مي توانيم همه ي سبک ها را با هم ترکيب کنيم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره