logo

دستگیری بزرگترین باند سارقان کابل برق جنوب شرق کشور در چابهار

منبع
فارس
بروزرسانی
دستگیری بزرگترین باند سارقان کابل برق جنوب شرق کشور در چابهار

فارس/ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران گشت انتظامی شهرستان چابهار هنگام گشت‌زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به 3 نفر که در حال قطع کردن کابل برق بودند دستگیر کردند.

سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این رابطه اظهار داشت: مأموران گشت انتظامی شهرستان چابهار هنگام گشت‌زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به 3 نفر که در حال قطع کردن کابل برق بودند مشکوک شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: متهمان که با مشاهده مأموران قصد متواری شدن از محل را داشتند در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از انتقال به مقر پلیس و در مواجهه با ادله پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و برابر تحقیقات اولیه مشخص گردید، باند سارقان دستگیر شده از بزرگترین باندهای سرقت سیم و کابل برق در جنوب شرق کشور بوده و در تحقیقات تکمیلی پلیس به بیش از 100 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی؛ بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و مخلان امنیت عمومی تاکید و از شهروندان خواست، ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با شماره تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

آخرین خبر سیستان و بلوچستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today