logo

کشف احتکار مواد شوینده و بهداشتی در اردبیل

منبع
فارس
بروزرسانی
کشف احتکار مواد شوینده و بهداشتی در اردبیل

فارس/ فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف احتکار انواع مواد شوینده و بهداشتی به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد.

سردار جواد تقوی، فرماندهی انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با پدیده شوم احتکار و تشدید اقدامات کنترلی مقابله با اخلال در نظام توزیع مایحتاج ضروری مردم، مأموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل گزارش‌هایی مبنی بر احتکار مواد شوینده و بهداشتی در یک انبار در خیابان خشکبار شهر اردبیل دریافت کردند.
وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام تحقیقات میدانی و بررسی‌های تخصصی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل و پس از هماهنگی قضایی و با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام و موفق شدند در بازرسی‌های به عمل آمده ۳ هزار و ۵۰۴ لیتر انواع شامپو، چهار تن و ۸۰ کیلو انواع پودر لباسشویی، یک هزار و ۴۷۰ لیتر انواع مایع سفیدکننده، ۹۸۸ لیتر انواع مواد دستشویی و ۶۴۰ لیتر انواع مواد ظرفشویی را کشف کنند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، گفت: ارزش احتکار کشف شده برابر اظهار نظر کارشناسان ۳ میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریال است.
فرماندهی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: فرد محتکر با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today