logo

چهار روستا به شهر ایلام الحاق می‌شود

منبع
فارس
بروزرسانی
چهار روستا به شهر ایلام الحاق می‌شود

فارس/ معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: کار الحاق چهار روستای هفت‌چشمه، بانقلان، فاطمیه و چالسرا به شهر ایلام در دستور کار دولت قرار گرفت.

سعید هژبری، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به نهایی شدن الحاق چهار روستا به شهر ایلام، اظهار کرد: دولت سیزدهم یک دولت مسئله محور است و کار الحاق چهار روستای هفت‌چشمه، بانقلان، فاطمیه و چالسرا به شهر ایلام که تاکنون مغفول مانده، در دستور کار این دولت قرار گرفت.
وی بر تسریع در تکمیل طرح‌های تفصیلی و جامع شهرهای استان تأکید کرد و افزود: با الحاق این چهار روستا و پیش‌بینی‌های لازم، ضمن توسعه محدوده شهر ایلام و ایجاد قابلیت‌های جدید، سطح کاربری تجاری شهر ایلام توسعه می‌یابد.
معاون عمرانی استاندار ایلام ضمن بیان اینکه الحاق این روستاها باید از منفصل به متصل تبدیل شود، ادامه داد: الحاق هفت‌چشمه به صورت نواری و متناسب با ساخت و ساز آنجا صورت بگیرد و راه و شهرسازی مسیری انتخاب کند که این منطقه به نحو مطلوبی به شهر متصل شود.
هژبری ضمن تأکید بر تعیین تکلیف فضای خالی بین روستاها جهت الحاق به شهر ایلام، خاطرنشان کرد: محدوده روستاها با حضور نهادهای نظارتی باید مورد بررسی قرار بگیرد و ضمن رعایت حقوق دولت و تعیین تکلیف اراضی باقیمانده، در طرح هادی روستاها نیز بازنگری صورت بگیرد.

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/