logo

بازسازی ۱۱۰۰ خانه خسارت‌دیده در چهارمحال و بختیاری

منبع
تسنيم
بروزرسانی
بازسازی ۱۱۰۰ خانه خسارت‌دیده در چهارمحال و بختیاری

تسنیم/ مدیرکل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده از حوادث استان در دولت سیزدهم بازسازی شده است.

خسرو کیانی، مدیرکل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات مدیریت بحران استان در دولت سیزدهم، اظهار داشت: مجموعاً 19 هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار برای 512 پروژه بازسازی و پیشگیری و جبران خسارات مردمی تاکنون هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات شامل اعتبارات تملک دارایی، هزینه‌ای، تسهیلات، بلاعوض و امهال تسهیلات است، عنوان کرد: تاکنون یک هزار و 100 واحد مسکونی خسارت دیده از حوادث استان در دولت سیزدهم بازسازی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سیل و برف سال 1401، مجموعاً 3 هزار و 766 خسارت ثبت شد، مطرح کرد: برای این منظور و غرامت جبران خسارت 280 میلیارد ریال اعتبار پرداخت شد.

کیانی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم 135 کیلومتر از رودخانه‌های استان لایروبی، ساماندهی و ساحل‌سازی شدند، گفت: این در حال است که تا قبل از دولت سیزدهم فقط 35 کیلومتر ساماندهی و لایروبی شده بود.

وی با اشاره به اینکه اسناد کاهش خطر حوادث و سوانح استان تهیه شده است، افزود: 180 سازه و ساختمان ناایمن و ناپایدار در استان شناسایی شده که روند ایمن‌سازی این سازه‌ها پیگیری شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری 370 مانور عملیاتی و آموزشی ستاد بحران استان، خاطرنشان کرد: با اقدامات پیشگیرانه‌ای که در خصوص اطفاء حریق جنگل‌ها و مراتع صورت گرفت، آتش‌سوزی‌ها 5 درصد کاهش یافت.


آخرین خبر چهارمحال و بختیاری در اینستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday