logo

آغاز توقیف موتورسیکلت‌های متخلف در همدان

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
آغاز توقیف موتورسیکلت‌های متخلف در همدان

صدا و سیما/ طرح برخورد با موتورسواران متخلف در همدان آغاز شده است و روزانه بیش از ۵۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف و راهی پارکینگ می‌شود.

سرهنگ ابراهیم فارسی، رئیس پلیس راهور همدان اظهار کرد: به دنبال گرم شدن هوا استفاده از موتورسیکلت برای تردد در معابر درون شهری به ویژه از سوی جوانان افزایش داشته است.

وی افزود: بیشتر این افراد بدون گواهینامه بوده و اقدام به انجام حرکات نمایشی، حرکت خلاف جهت خودروها، دستکاری اگزوز و ایجاد صدا‌های ناهنجار و گوش‌خراش می‌کنند.

او افزود: همچنین موتورسواران با ورود به پارک و تفرجگاه‌ها که محل تفریح و استراحت خانواده‌ها است موجب ایجاد نارضایتی شده اند.

سرهنگ فارسی گفت: بنابراین طرح برخورد با موتورسواران متخلف و مزاحم آغاز شد و تیم‌های پلیس راهور ضمن توقیف وسیله نقلیه موتورسوار متخلف، او را به مرجع قضایی نیز معرفی می‌کنند.

او گفت: روزانه ۵۰ موتورسیکلت در شهر همدان توقیف و راهی پارکینگ می‌شود که از این تعداد ۲۰ موتورسوار به علت نداشتن گواهینامه و انجام حرکات حادثه ساز و دست‌کاری اگزوز و در مجموع بر هم زدن نظم عمومی به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.

فارسی تأکید کرد: طرح برخورد با موتورسواران متخلف به ویژه در روز‌های پایانی هفته در پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهر، بلوار ارم و گنجنامه اجرا می‌شود.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today