logo

اعضای ستادهای جلیلی در استان بوشهر مشخص شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اعضای ستادهای جلیلی در استان بوشهر مشخص شدند

ایرنا/ بر اساس احکامی که توسط «روح اله اسماعیلی» رییس ستاد مرکزی سعید جلیلی در استان بوشهر صادر شده، مسئولین ستاد این داوطلب ریاست جمهوری در شهرستان های مختلف استان مشخص شدند.

روح الله اسماعیلی، اظهار کرد: سعی ما بر انتخاب مسئولین ستاد در سطح استان هم‌گرایی مناسب با جامعه هدف برای داشتن وحدت در تفکر و کردار بوده است.
وی افزود: انتخاب افراد با مشورت انجام شده و در برخی از شهرستان ها تعدد نیرو برای گرفتن مسئولیت ستادها داشتیم که با تشریک مساعی همان افراد، یک نفر به ستاد استانی معرفی شده است.
رییس ستاد مرکزی جلیلی در استان بوشهر تصریح کرد: در برخی از شهرستان ها وقتی به یک فرد برای قبول مسئولیت ستاد رسیدیم شاهد بودیم که همان فرد ، نفر دیگری را معرفی و خود را به عنوان جانشین ستاد شهرستان قرار داده که نشان می دهد افراد در ستادهای جلیلی به دنبال جایگاه نیستند.
اسماعیلی گفت: هدف همه دوستان و همکاران در ستاد، ایجاد یک فضای همدلی و دعوت مردم به افزایش مشارکت در انتخابات و رای دادن به فرد اصلحی مانند جلیلی است.
وی گفت: بر این اساس با صدور احکامی «وحید نیک روش» در شهرستان بوشهر، «علی نامی نظری» در شهرستان دشتستان، «حجت الاسلام مهراب خادمی پور» در شهرستان گناوه و «رضا عبدالهی» در شهرستان دیلم مسئولیت ستاد جلیلی را بر عهده گرفته اند.
رییس ستاد مرکزی جلیلی در استان بوشهر ادامه داد: همچنین «اسماعیل بیدار» در شهرستان جم، «سید محمدجواد موسوی کراماتی» رییس ستاد شهرستان دیر، «محمد زارعی» شهرستان عسلویه، «ابوذر حسین پور» شهرستان کنگان و «یعقوب مقاتلی» به عنوان رییس ستاد شهرستان دشتی منصوب و به زودی رییس ستاد شهرستان تنگستان نیز معرفی می‌شود.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar