logo

انتخابات در تمام شعب استان تهران در امنیت کامل برگزار شد

منبع
فارس
بروزرسانی
انتخابات در تمام شعب استان تهران در امنیت کامل برگزار شد

فارس/ معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران با اشاره به استقرار ۶ هزار و ۶۹۴ شعبه اخذ رأی در این استان گفت: انتخابات در تمام شعب اخذ رأی استان تهران در امنیت کامل برگزار شد.

محسن نایبی، معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران ضمن تقدیر از مردم برای حضور مؤثر و مشارکت در آزمون سیاسی انتخابات، در خصوص وضعیت، پس از برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران، اظهار کرد: خدا را شاکریم که شاهد رخداد هیچ اتفاق امنیتی در کشور و استان تهران نبودیم و انتخابات در ۶ هزار و ۶۹۴ شعبه اخذ رأی استان در امنیت کامل برگزار شد.
رئیس کمیته ستاد امنیت انتخابات استان تهران در خصوص روند اعلام آرا گفت: پس از این که کار شمارش آرای یک شهرستان تمام می‌شود آمار و اطلاعات به وزارت کشور اعلام و پس از تجمیع آمار اعلام می‌شود.
وی درخصوص آمادگی برای دور دوم انتخابات عنوان کرد: با توجه به زمان محدود فرآیند انتخابات از همان ابتدا در ستاد انتخابات تمام تمهیدات برای کشیده شدن احتمالی به دور دوم انتخابات اندیشیده شده و از ابتدا به همه دستگاه‌های امنیت و اطلاعاتی اعلام شد که پیش‌بینی‌ها طوری باشد که فرض کنیم دو مرحله انتخابات داریم و دستگاه‌های خدمات‌رسان آمادگی کامل را داشته باشند.
نایبی در ادامه امنیت زیرساخت‌ها را بسیار مهم دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات در همه کشور و به تبع آن در استان تهران به صورت برخط در احراز هویت انجام شده و این موضوع مستلزم آن است که زیرساخت‌ها به خوبی فراهم شوند و خوشبختانه مشکلی در این حوزه نداشتیم، لذا با توجه به تمهیدات و پیش‌بینی‌ها آمادگی داریم که مرحله دوم انتخابات را نیز برگزار کنیم.
وی در خصوص مشارکت مردم در ساعات پایانی اخذ رأی نیز گفت: در ساعت پایانی اخذ رأی طبق قانون از مردم حاضر در شعب اخذ رأی شده و مشکلی نداشتیم و شمارش پس از اخذ کامل آرا و صورتجلسه آغاز شده است.
رئیس کمیته ستاد امنیت انتخابات استان تهران در خصوص شمارش آرا بیان کرد: با توجه به تفکیک راحت‌تر آرا در انتخابات ریاست جمهوری، با سرعت شمارش انجام و در سامانه‌ها ثبت شده و وزارت کشور آمار را احصا و در نهایت اعلام می‌کند.

آخرین خبر تهران در اینستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran