نماد آخرین خبر

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در اراک

منبع
ايمنا
بروزرسانی
انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در اراک

ایمنا/ فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری چهار نفر از اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی و کشف ۲۳ کیلوگرم هروئین و شیشه در اراک خبر داد.

سردار هادی رفیعی‌کیا، فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، با رصد اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه از فعالیت چند قاچاقچی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر صنعتی در یکی از محله‌های شهرستان اراک مطلع شده و برنامه‌ریزی لازم را برای دستگیری آن‌ها آغاز کردند.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط تیم ویژه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی سرانجام سرنخ‌هایی از مخفیگاه متهمان در یکی از محله‌های حاشیه شهرستان اراک به دست آمد.
فرمانده انتظامی در استان مرکزی خاطرنشان کرد: در تحقیقات نامحسوس مخفیگاه متهمان تحت مراقبت مأموران قرار گرفت و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، سرانجام با انجام چند عملیات جداگانه چهار نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.
رفیعی‌کیا با اشاره به کشف ۲۳ کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین و شیشه، دو عدد ترازوی توزین، ۳۱۰ میلیون ریال وجه حاصل از فروش مواد مخدر و دو دستگاه خودرو و موتور سیکلت در بازرسی از مخفیگاه متهمان ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.


آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today