نماد آخرین خبر

سرمربی شهداب یزد: برای سرافرازی والیبال ایران می‌جنگیم

منبع
فارس
بروزرسانی
سرمربی شهداب یزد: برای سرافرازی والیبال ایران می‌جنگیم

فارس/ سرمربی تیم والیبال شهداب یزد با بیان این‌که در تمام رقابتهای پیش رو والیبالی را بازی می‌کنیم که به معنای واقعی کلمه، خودمان و هواداران راضی باشند، گفت: این قول را می‌دهم که در مسابقات پیش رو با تمام وجود برای شهداب، شهر یزد و در نهایت برای والیبال ایران می‌‍‌جنگیم.

رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در حاشیه اولین جلسه تمرینی تیم والیبال شهداب یزد جهت حضور در رقابت‌های والیبال جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۴ و لیگ برتر والیبال در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اظهار کرد: امروز باشگاه هشداب هفت ساله شده است و باید از مسئولین و مدیران این باشگاه به واسطه این‌که چراغ والیبال را در این شهر و این استان روشن کردند تقدیر و تشکر کرد.

وی در خصوص آخرین وضعیت روند تمرینات این تیم، افزود: طبق برنامه ریزی از قبل صورت گرفته از روز دهم تیرماه با حضور اکثر بازیکنان و مجموعه کادر فنی تمرینات را آغاز کردیم؛ همچنین امروز عصر نیز بازیکن برزیلی تیم آقای پائولو به تمرینات اضافه شد.

سرمربی تیم شهداب یزد گفت:‌ همچنین با حمایت مجموعه مدیریتی باشگاه چند بازیکن کمکی گرفته‌ایم که در روزهای آینده به تمرینات اضافه خواهند شد.

محمدی راد تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به میزبانی جام باشگاه آسیا برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است که سعی می‌کنیم در فرصت باقی مانده به هماهنگی ایده‌آلی بین بازیکنان و کادرفنی برسیم و تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم.

آخرین خبر یزد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today