نماد آخرین خبر

افزایش ۲ برابری سقف پاداش کشف ماینرهای غیرمجاز در یزد

منبع
فارس
بروزرسانی
افزایش ۲ برابری سقف پاداش کشف ماینرهای غیرمجاز در یزد

فارس/ مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: تا سقف ۲۵ میلیون تومان پاداش بابت معرفی مراکز غیر مجاز خصوصی و تا سقف ۵۰ میلیون تومان پاداش برای معرفی ماینر‌های غیر مجاز در مراکز دولتی و غیر دولتی در نظر گرفته شده است.

مجتبی حجتی مقدم، مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از کشف هفت مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز در سه ماهه نخست سال در استان و پاداش به گزارشگران این مراکز خبر داد.

وی با اشاره به کشف ۴۰ دستگاه ماینر در سه ماهه نخست امسال، افزود: پاداش معرفی مراکزغیر مجاز رمز ارز در مرحله اول یک میلیون تومان به ازای معرفی هر دستگاه ماینر غیرمجاز تعیین شده که از ۲۲ اردیبهشت امسال اجرایی شده است.

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به افزایش دو برابری سقف پاداش کشف ماینر غیر مجاز در دوایر دولتی گفت: مرحله نخست پاداش‌ها شامل اعطای یک میلیون تومان به ازای معرفی هر دستگاه ماینر غیر مجاز است که تا سقف ۲۵ میلیون تومان بابت معرفی مراکز غیر مجاز خصوصی و تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای معرفی ماینر‌های غیر مجاز در مراکز دولتی و غیر دولتی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، در نظر گرفته شده و طی ۱۵ روز کاری به عامل شناسایی کننده پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی گزارش مراکز مشکوک را علاوه بر ثبت در سایت توانیر به آدرس www.tavanir.org.ir می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۲۱ یا تماس با دفتر حراست شرکت توزیع اعلام کنند.

مدیر دفتر نظارت برخدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد حفظ محرمانگی و هویت گزارشگران مراکز غیر مجاز را از الزامات مورد تاکید در این دستورالعمل عنوان کرد و افزود: ماینر‌های غیر مجاز آسیب به تجهیزات شبکه برق و لوازم برقی مشترکان آسیب رسانده و پایداری شبکه برق به خصوص در تابستان را دچار اختلال می‌کنند.

آخرین خبر یزد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today