نماد آخرین خبر

اعلام حمایت آیت‌الله حیدری از سعید جلیلی در جمع شیوخ و بزرگان عشایر عرب خوزستان

منبع
فارس
بروزرسانی
اعلام حمایت آیت‌الله حیدری از سعید جلیلی در جمع شیوخ و بزرگان عشایر عرب خوزستان

فارس/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سعید جلیلی از جریان انقلابی و از جنس شهید رئیسی عزیز است.

جلسه هم‌اندیشی آیت‌الله محسن حیدری آل کثیری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با جمعی از شیوخ و بزرگان عشایر عرب خوزستان، درباره انتخابات و انتخاب اصلح در انتخابات جمعه پیش‌رو، در حوزه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد.

در این برنامه که تا پاسی از شب ادامه داشت، آیت الله حیدری آل کثیری ضمن تشکر از حضور پرشور ملت همیشه در صحنه ایران و علی الخصوص مردم ولایتمدار خوزستان در انتخابات، درباره مطالبات به حق مردم اظهار کرد: خداوند را شاکرم که بارها از طریق تریبون‌های گوناگون توانستم صدای مردم باشم و مطالبات آنها را به گوش مسئولین برسانم، هر چند که مسئولان با هم فرق دارند، برخی از جنس آیت‌الله رئیسی هستند که گوش شنوایی برای مطالبات مردم داشتند و در جا اقدام به حل مشکلات می‌کردند و برخی مانند مسئولان دولت‌های قبل از آیت‌الله رئیسی، که حتی یک بار هم حاضر نشدند قرار ملاقاتی به ما بدهند و ما را مجبور کردند که از تریبون‌های نمازجمعه و حتی مجلس خبرگان برای گفتن مطالبات استفاده کنیم.

وی در ادامه به بحث مشارکت در انتخابات پرداخت و گفت: مشارکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیف شرعی. مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح نه تنها مصالح مردم ایران را تحت تاثیر خواهد داد، بلکه بر مصالح تمام ملت‌های مسلمان و منطقه مؤثر خواهد بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به نتیجه انتخابات و کشیده شدن آن به مرحله دوم اشاره کرد و گفت: این انتخابات، انتخاب بین دو شخص نیست بلکه انتخابی بین دو جریان فکری و اعتقادی است. هدف اصلی جریان انقلابی، خدمت به مردم، حفظ ولایت، صیانت از آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب است که آیت‌الله رئیسی بهترین مثال برآمده از این جریان بود.

وی در ادامه به شرح جریان دوم پرداخت و افزود: شاید شخص کاندید جریان دوم از لحاظ صلاحیت هیچ موردی نداشته باشد اما با یک نگاه به اشخاص اطرافش می‌توان متوجه شد که بسیاری از سران فتنه سال ۱۳۸۸ و اشخاصی با سوابق غیر انقلابی، در گروه ایشان قرار دارند که این خود جای تامل دارد.

آیت‌الله حیدری آل کثیری تصریح کرد: سعید جلیلی از جریان انقلابی است و از جنس شهید رئیسی عزیز است لذا بر ما و شما سران بزرگ عشایر واجب است که برای مردم تبیین کنید تا خدایی ناکرده در انتخاب دچار شک، تردید و اشتباه نشوند و این‌بار با حضور پررنگتر پای صندوق‌های رای، نگذارند دوباره دولتی سر کار بیاید که کشور را از مسیر پیشرفت و آبادانی باز دارد.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today