نماد آخرین خبر

امام‌جمعه اهواز: وجود شهید رئیسی با خوزستان گره خورده بود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
امام‌جمعه اهواز: وجود شهید رئیسی با خوزستان گره خورده بود

ایرنا/ نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: وجود شهید رییسی با این استان گره خورده بود و همین موضوع باعث شد تا هشت بار به این استان سفر کند. 

حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در مراسم چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت در اهواز بیان کرد: شهید رییسی اعتقاد داشت که مردم خوزستان لایق مشکلات کنونی نیستند و حاضر بود برای حل مشکلات مردم، هشت بار به این استان سفر کند.

وی با بیان اینکه شهید رییسی یک‌ ریس جمهور در تراز انقلاب اسلامی بود بیان کرد: او انسان بسیار خالصی بود و حل مشکلات مردم برای این مرد بزرگ، اهمیت بسیاری داشت، شب و روز نمی شناخت و چیزی به نام منیت در وجود او نبود.

امام جمعه اهواز گفت: اخلاص، مردم‌داری و مدیریت جهادی از دیگر ویژگی های او بود و توانست با اخلاص خود در قلب ها وارد شود تا حدی که دشمنان نظام نیز به فضایل او اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه از مهمترین ویژگی های شهید رییسی ولایت‌مداری بود در حالی که افراد کثیری در این زمینه مردود شدند یادآور شد: رییس جمهور شهید، دولت را با مشکلات فراوان تحویل گرفت اما یک بار زبان به شکایت باز نکرد.

موسوی فرد گفت: در دوران ریاست جمهوری شهید رییسی در عرصه علم و تکنولوژی شاهد پیشرفت های فراوانی بودیم و علاوه بر آن ۱۰ هزار کارخانه تعطیل و ۶ هزار کارگر اخراجی به چرخه کار و تولید برگرشتند.

وی افزود: همه ظرفیت های استان برای مشارکت بالای مردم در دور دوم انتخابات بسیج شده اند تا مطالبه جدی رهبری یعنی حضور حداکثری در پای صندوق های رای انجام شود.

موسوی فرد گفت: مردم خوزستان با حضور و مشارکت حداکثری در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری خون شهدا را پاس بدارند.


آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today