نماد آخرین خبر

اجرای طرح پیاده‌راه مرکز شهر اراک از سر گرفته شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اجرای طرح پیاده‌راه مرکز شهر اراک از سر گرفته شد

ایرنا/ سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اراک گفت: اجرای ادامه مرحله نخست پیاده‌راه هسته مرکزی این شهر واقع در ضلع جنوبی خیابان امام خمینی(ره) حد فاصل زیر پل خیبر تا ابتدای خیابان شهربانی، طبق مصوبه شورای ترافیک استان مرکزی از سر گرفته شد.

حسین عبداللهی‌فر، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اراک اظهار کرد: مقدمات اجرای این پروژه شهری که با مصوبه شورای ترافیک استان در دستور کار شهرداری قرار گرفته، در حال انجام است.
وی ادامه داد: در راستای آماده نمودن افکار عمومی جهت اجرای این پروژه شهری انسان‌محور، در روزهای دوشنبه، طرح دوشنبه‌های پاک اجرایی می‌شود، به این صورت که در ساعاتی از روز که جزئیات آن به اطلاع شهروندان رسانده می‌شود، تردد خودروها در ضلع جنوبی خیابان امام خمینی(ره) از زیر پل خیبر تا ابتدای خیابان شهربانی ممنوع و تنها عابران پیاده می‌توانند ذر این معبر تردد کنند.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اراک تصریح کرد: در دوشنبه‌های پاک، معبر و ضلع شمالی خیابان امام خمینی(ره) باز و تردد وسایل نقلیه در این معبر مجاز می‌باشد.
عبداللهی‌فر همچنین با اشاره به اینکه همراهی شهروندان و همکاری دستگاه‌ها به ویژه پلیس راهور با مجموعه شهرداری از عوامل مهم در موفقیت اجرای این پروژه شهری است، تأکید کرد: اجرای پروژه پیاده‌راه‌ سازی با هدف تمرکززدایی از هسته مرکزی شهر انجام می‌شود.

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today