نماد آخرین خبر

سه هزار خادم رضوی در خراسان شمالی ساماندهی شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سه هزار خادم رضوی در خراسان شمالی ساماندهی شدند

ایرنا/ مدیریت کانون های خدمت رضوی خراسان شمالی گفت: سه هزار خادم این استان در اجرای طرح "خادم یاران" ساماندهی شدند.

محمد اکبرزاده، مدیریت کانون های خدمت رضوی خراسان شمالی اظهار کرد: خادمان رضوی در ۱۹ کانون تخصصی سلامت، علمی، کانون قرآن و عترت، فرهنگی، اقتصادی و غیره برای هر نفر ۶ ساعت در هفته و ۲۴ ساعت در ماه فعالیت دارند.

وی افزود: خادمان رضوی استان در گروه سنی ۱۸ سال به بالا تا زیر ۶۰ سال فعالیت دارند از این تعداد هزار و ۲۰۰ نفر خانم و مابقی آقا هستند.

مدیریت کانون های خدمت رضوی خراسان شمالی اضافه کرد: خادمان رضوی با ارائه یک خدمت به حرم رضوی برای کمک به محرومان و ثبت آن، از یک کشیک حرم امام رضا(ع) برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: کمک های خادمان در زمینه های معیشتی، سلامت، اردوی جهادی، لایروبی قنات ها، ساخت پل، استخر ذخیره آب، کمک به بیماران صعب العلاج، وام اشتغال، قر ض الحسنه، جهیزیه و کمک به زنان سرپرست خانوار است.

اکبرزاده گفت: طرح "خادم یاران" در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و کمک به محرومان، گره گشایی از مشکلات و فرهنگ سازی موضوعات مختلف در حال اجرا است که متقاضیان جهت ثبت نام باید به دفتر آستان قدس رضوی در مرکز استان و در شهرستان ها به دبیرخانه کانون های رضوی مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: افراد بسیاری متقاضی خادم یاری هستند که اخیرا جذب گروه سنی ۱۲-۱۸ سال توسط کانون جوانان ابلاغ شده است، داشتن تجربه لازم، علاقه مندی و تعهد برای انجام خدمت از جمله شاخصه های علاقه مندان است.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today