نماد آخرین خبر

افزایش ۶۰ درصدی اعتبارات سالانه شهرستان بستان‌آباد

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
افزایش ۶۰ درصدی اعتبارات سالانه شهرستان بستان‌آباد

صدا و سیما/ فرماندار بستان‌آباد از افزایش ۶۰ درصدی اعتبارات این شهرستان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

علیرضا توری، فرماندار شهرستان بستان آباد در جلسه شورای مدیریت و برنامه ریزی شهرستان بستان آباد با بیان اینکه اعتبارات سال ۱۴۰۳ نسبت به ۱۴۰۲ افزایش ۶۰ درصدی داشته است، اظهار کرد: امروز ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارائی‌های سرمایه‌ای برای سال ۱۴۰۳ شهرستان بستان آباد تصویب شد.
وی افزود: این اعتبارات برای تکمیل برخی از پروژه‌های نیمه تمام و در حوزه‌های بهسازی راه‌های آب شرب فضا‌های آموزشی و بهداشتی هزینه می‌شود.
غلامرضا نوری، نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از ناچیز بودن اعتبارات شهرستان بستان آباد نسبت به نیاز‌ها و اولویت‌های شهرستان انتقاد کرد و گفت: برخی از پروژه‌های شهرستان به عنوان پروژه ملی، با گذشت چندین سال از آغاز عملیات ساخت آن ها، هنوز بعلت کمبود اعتبار تکمیل و به بهره برداری نرسیده است.
وی در این جلسه از گشایش ردیف اعتبار برای انتقال آب سد کلقان به پائین دست خود در راستای حل مشکل آب شرب و بهداشت بستان آباد و برخی از روستا‌ها خبرداد و افزود: چندین سال است که در سد کلقان با وجود آب و سرریز شدن آن هنوز، شاهد مشکل کمبود آب در شهرستان هستیم.
وی همچنین چهار خطه شدن مسیر بستان آباد به تیکمه داش را از اولویت‌های این شهرستان نامبرد و تاکید کرد: متاسفانه بیشترین آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای در این مسیر اتفاق می‌افتد.
فتحی زاده رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در این جلسه، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بالای ۸۰ درصد را از اولویت‌های استان عنوان کرد و گفت: در سال جاری ۵ همت اعتبار برای حوزه آب استان و تکمیل پروژه‌های آبرسانی در نظر گرفته شده است.

آخرین خبر آذربایجان شرقی در اینستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today