نماد آخرین خبر

اعزام ۲ مصدوم حادثه روز عاشورا در کدکن به مشهد

منبع
فارس
بروزرسانی
اعزام ۲ مصدوم حادثه روز عاشورا در کدکن به مشهد

فارس/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از اعزام دو مصدوم به دلیل سوختگی درجه سه در پی برق‌گرفتگی در هیئت عزاداری در روز عاشورا در شهر کدکن تربت حیدریه خبر داد.

حسین ابراهیمی‌پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از بسیج همهٔ امکانات امدادی این دانشگاه برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان برق‌گرفتگی تعدادی از عزاداران حسینی در شهر کدکن خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اظهار کرد: به دنبال برخورد عَلَم با کابل‌های برق در آیین سوگواری عاشورا و بنا بر گزارش EOC دانشگاه، این حادثه در عصر روز عاشورا گزارش شد، که کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس بعد از ارزیابی حادثه، بلافاصله پایگاه‌های اورژانس رباط سنگ، سرهنگ و کدکن را به محل فوریت اعزام و همزمان آماده‌باش به مرکز خدمات جامع سلامت کدکن و بیمارستان امام حسین(ع) نیز اعلام شدند.
وی بیان کرد: در مجموع این حادثه هشت مصدوم به همراه داشته است که اقدامات اولیهٔ درمانی با همکاری کارشناسان فوریت‌های پزشکی و پرسنل درمانی مرکز جامع سلامت کدکن صورت گرفت و پنج مصدوم به بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین(ع) منتقل شدند.
ابراهیمی‌پور تأکید کرد: در حال حاضر دو مصدوم به دلیل سوختگی درجه سه به مشهد اعزام شدند، یک نفر به دلیل شوک عصبی تحت مراقبت و دو مصدوم دیگر نیز در وضعیت عمومی مساعد تحت مداوا در بیمارستان امام حسین(ع) قرار دارند.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today
آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today