نماد آخرین خبر

توزیع گوشت گرم گوساله در گلستان آغاز شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
توزیع گوشت گرم گوساله در گلستان آغاز شد

ایرنا/ معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی گلستان از توزیع گوشت گرم گوساله طرح تنظیم بازار در این استان خبر داد و گفت: در این مرحله توزیع هفت تن گوشت تنظیم بازار در حال انجام است.

حسین پهلوانان، معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی گلستان اظهار کرد: با وجود آنکه گوشت قرمز منجمد به وفور در بازار موجود است و شرکت‌های خصوصی اقدام به واردات آن می‌کنند توزیع گوشت گرم گوساله وارداتی نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر توزیع گوشت گرم گوساله در گرگان در حال انجام است، تصریح کرد: توزیع گوشت گرم گوساله تنها در یک فروشگاه در گرگان انجام می‌شود که برنامه ما افزایش تعداد فروشگاه‌ها است.
معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی گلستان با بیان اینکه خرید گوشت گرم شرایطی دارد و فروشگاه‌ها باید استانداردهای دامپزشکی را رعایت کنند، تصریح کرد: در راستای رعایت این نکته، تعداد فروشگاه‌های عرضه گوشت گرم در استان محدود است اما در ادامه عوامل توزیع در گلستان افزایش می‌یابد.
پهلوانان با بیان اینکه همه اقشار می‌توانند با مراجعه به فروشگاه موردنظر برای خرید گوشت گرم گوساله اقدام کنند، یادآور شد: قبل از دهه اول محرم ۲ تن گوشت گرم گوساله طرح تنظیم بازار در استان توزیع شد که توزیع پنج تن دیگر از دیروز آغاز شده است.
وی قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم وارداتی گوساله را ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود: هر شهروند با توجه به نیاز خانوار می‌تواند ۲ تا سه کیلوگرم گوشت خریداری کند.
به گفته معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی گلستان؛ گوشت منجمد وارداتی نیز در اکثر فروشگاه‌های استان گلستان وجود دارد و به قیمت سه میلیون و ۱۵۰ هزار ریال به فروش می‌رسد.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :
Instagram.com/golestan_today