نماد آخرین خبر

حوزه مسکن در قم تا با جدیت پیگیری می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
حوزه مسکن در قم تا با جدیت پیگیری می‌شود

ایرنا/ استاندار قم گفت: هیچ اراده‌ای از مسئولان در حوزه مسکن کم‌رنگ نخواهد شد، با پیگیری مضاعف و تا آخرین دقیقه مسئولیت خدمت خواهیم کرد.

سید محمد آقامیری، استاندار قم اظهار داشت: همه دستگاه‌های استان موظفند بدون توجه به اتفاقات و جابجایی‌های آتی دولت با تمام توان به ارائه خدمت بپردازند.
وی افزود: عده ای از مردم استان قم برای تامین مسکن خود با وجود مشکلات مالی مبالغی را پرداخت کرده و چشم امید به خدمت ما دارند ولذا تمام مدیران موظفند برای حل مشکل مسکن مردم تلاش کنند.
استاندار قم تصریح کرد: تلاش می کنیم درخواست های مردم را حداقل تا ۱۰۰ هزار واحد تعیین تکلیف کنیم و در این صورت اگر عرضه مسکن زیاد شود قیمت کاهش پیدا می کند.
آقامیری با اشاره به تمایل برخی از افراد برای خرید مسکن با هدف افزایش قیمت افزود: سرمایه گذاری برای درآمد در حوزه مسکن قطعا با ضرر مواجه خواهد شد چون عرضه مسکن زیاد می‌شود و قیمت ها پایین خواهد آمد.
استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود همچنین با توجه به مسیر پر تردد قم به کهک و سوانح رخ داده در باقیمانده مسیر کم‌عرض ورجان تا کهک ضمن دستور پیگیری و تشکیل جلسه فوری با حضور دستگاههای ذیربط به معاون عمرانی گفت: درصورت نیاز برای حل مشکل چهاربانده شدن مسیر ورجان تا کهک، در تهران با دستگاه ذیربط حضورا مذاکره خواهم کرد
لازم به ذکر است مدیر کل راه و شهرسازی نیز در جلسه شورای تامین مسکن گفت :۳۰۰ میلیارد تومان از محل صندوق ملی مسکن برای تامین زیر ساخت های نهضت ملی مسکن قم پرداخت شد تا اقلام مورد نیاز با سرعت خریداری شود.
حسین زنجیرانی افزود: از سهم یک سوم سهم استان نیز، ۲۳۸ میلیارد تومان توسط سازمان برنامه و بودجه استان به دو شرکت آب و برق استان به منظور تامین زیرساخت های مورد نیاز تخصیص داده شده است.

آخرین خبر قم در اینستاگرام :
https://instagram.com/qomtoday