نماد آخرین خبر

دو مجموعه ورزشی در قم به مزایده گذاشته شد

منبع
فارس
بروزرسانی
دو مجموعه ورزشی در قم به مزایده گذاشته شد

فارس/ اداره‌کل ورزش و جوانان قم، دو مجموعه ورزشی شامل زمین چمن یادگار امام(ره) و زمین چمن جوادالائمه(ع) را به مزایده گذاشته است.

اداره‌کل ورزش‌ و جوانان استان قم در نظر دارد در راستای شیوه‌ نامه اجرایی ماده (5) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2)، زمین چمن مصنوعی جوادالائمه و زمین چمن یادگار امام(ره) را به مدت یک سال از طریق مزایده و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده، با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت http://setadiran.ir و به صورت الکترونیکی واگذار نماید.
موارد اجاره شامل مشخصات، شرایط و نحوه اجاره در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می‌باشد و علاقه‌مندان به شرکت در مزایده می‌بایست جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه (02141934) تماس بگیرند.
تاریخ انتشار مزایده در سایت روز شنبه 1403/4/30 و مهلت دریافت اسناد مزایده از سایت، ساعت هشت صبح روز شنبه 1403/4/30 لغایت ساعت 19 روز دوشنبه 1403/5/1 و همچنین آخرین مهلت زمانی ارائه پیشنهاد تا ساعت 12:30 روز شنبه 1403/5/13 اعلام شده است و زمان بازگشایی و اعلام برنده روز یک‌شنبه 1403/5/14 خواهد بود‌.
اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام استان‌ها، در سایت سامانه http://setadiran.ir بخش «ثبت‌نام/ پروفایل مزایده‌گر» موجود است.
قیمت ماهیانه اجاره‌بهاء به شرح ذیل است: چمن یادگار امام(ره) ماهیانه 50 میلیون ریال؛ چمن جوادالائمه(ع) ماهیانه 600 میلیون ریال

آخرین خبر قم در اینستاگرام :
https://instagram.com/qomtoday