نماد آخرین خبر

سوانح رانندگی در مشهد و نیشابور ۲۰ نفر را مصدوم کرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سوانح رانندگی در مشهد و نیشابور ۲۰ نفر را مصدوم کرد

ایرنا/ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۰ نفر بر اثر سه سانحه رانندگی که دیروز در جاده‌های مشهد و نیشابور رخ داد، مصدوم شدند.

محمد علیشاهی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: حادثه نخست تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس و پراید حوالی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه دیروز در محور چناران به مشهد رخ داد که این حادثه هفت مصدوم در پی داشت.
وی بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و یک مصدوم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل درمان شد.
به گفته وی، پنج مصدوم دیگر توسط اورژانس به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.
وی ادامه داد: حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۲۰۶ ساعت ۱۸ شب گذشته در خیابان پیامبر اعظم مشهد رخ داد که این حادثه ۶ مصدوم بر جای گذاشت و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی منتقل شدند.

واژگونی خودرو در محور نیشابور - مشهد
سیدحمید حسینی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در خصوص سوانح رخ داده در این شهرستان بیان کرد: حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز گذشته در محور نیشابور - مشهد و در محدوده روستای «ادگ» هفت مصدوم بر جا گذاشت.
حسینی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های ۶ و هشت شهری به صحنه حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان این حادثه خدمات فوریت‌های پزشکی را دریافت نموده و برای ادامه روند درمان توسط کارشناسان فوریت های پزشکی به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today
آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today