نماد آخرین خبر

۲۴۳ هزار بوشهری برای پیاده‌روی اربعین نام‌نویسی کرده‌اند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۲۴۳ هزار بوشهری برای پیاده‌روی اربعین نام‌نویسی کرده‌اند

ایرنا/ دبیر ستاد اربعین استان بوشهر گفت: ۲۴۳ هزار نفر تاکنون در سامانه سماح استان جهت پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند.

اکبر پورات روز سه شنبه در ستاد استانی اربعین حسینی در بوشهر اظهار کرد: مواکب این استان در ایران، مرز ایران، نجف، کربلا و مسیر نجف به کربلا مستقر می شوند.

وی با بیان اینکه تمامی زیرساخت های لازم پیاده روی اربعین در حال آماده سازی است، افزود: در بخش حمل و نقل و اتوبوس، کانتینر و مواد غذایی و دیگر حوزه ها دستورات و برنامه ریزی لازم انجام شده است.

دبیر ستاد اربعین استان بوشهر تصریح کرد: مواکب از ابتدای ماه صفر تا ۲۵ صفر جهت خدمت رسانی به زائرین فعالیت خواهند کرد و به تمام دستگاه های خدماتی برای خدمت رسانی مطلوب به زائرین هماهنگی و ابلاغ های لازم صادر شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: همانند سال گذشته حوزه نفت، گاز و پتروشیمی‌های مستقر در استان برای پشتیبانی های مورد نیاز و اتوبوس حمایت و همکاری لازم داشته باشند.

وی بیان کرد: تمامی اقدامات و خدمات به زائرین باید با محوریت ستاد اربعین استان و ستاد عتبات و عالیات انجام گیرد و اطلاع رسانی لازم توسط کمیته های ستاد اربعین به مردم با همکاری صداوسیمای مرکز استان و کمیته فرهنگی به صورت منظم انجام شود.

پورات تاکید کرد: زائرین بوشهری به اطلاعیه های سازمان حج و زیارت توجه داشته باشند.

دبیر ستاد اربعین استان بوشهر یادآور شد: بوشهر معین استان خوزستان در اربعین حسینی است.





آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar