نماد آخرین خبر

وقتی فراخوان ‌طرح‌ لباس فولاد خوزستان مورد انتقاد قرار می‌گیرد!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
وقتی فراخوان ‌طرح‌ لباس فولاد خوزستان مورد انتقاد قرار می‌گیرد!

ایسنا/ یک کارشناس فوتبال با اشاره به فراخوان باشگاه فولاد برای ارسال طرح لباس پیشنهاد این فصل تیم در لیگ برتر، گفت: موضوعات تشریفاتی این چنینی که اصل عملکرد را بیان نکرده و حقایق پشت آن پنهان شده است، نه تنها احترام به اهالی فوتبال و پیشکسوتان نیست، بلکه نوعی بی‌احترامی به آن‌ها محسوب می‌شود. 

باشگاه فولاد اخیرا طی فراخوانی، از هواداران و هنرمندان خواسته با ارسال طرح لباس پیشنهادی این فصل تیم تا تاریخ ششم مردادماه، در صورت قبولی طرح از جوایز نقدی برخوردار شوند، موضوعی که حالا با انتقاد از سوی یکی از کارشناسان فوتبالی استان خوزستان مواجه شده است.

محسن بابادی، کارشناس فوتبال اظهار کرد: از عملکرد ضعیف و دور از انتظار فصل گذشته فولاد خوزستان که بگذریم، به فصل نقل و انتقالات و آماده سازی این تیم جهت حضور قدرتمند در لیگ بیست و چهارم می رسیم. جایی که با استخدام یحیی گل محمدی و توجهی که قرار است به آکادمی و بازیکنان آن شود، چشم انداز خوبی برای آینده فولاد و فوتبال خوزستان متصور خواهیم بود.

او ادامه داد: اما موضوعی قابل مطرح این است که باشگاه فولاد اخیرا طی فراخوانی، از هواداران و هنرمندان خواسته که طرح لباس پیشنهادی این فصل تیم را برای باشگاه ارسال کنند؛ این اقدام و شاید احترام به هواداران و هنرمندان خوب و پسندیده باشد، اما این موضوع مساله اصلی فولاد و فوتبال خوزستان نیست که بخواهند نظر هواداران را بپرسند. ای کاش در موضوعات مهم تری به این خیل عظیم علاقه مندان و طرفداران باشگاه احترام گذاشته و از آن‌ها نظرسنجی می‌شد و از پیشنهادات و انتقادات سازنده و دلسوزانه آنها استفاده می کردند.

این کارشناس فوتبال بیان کرد: یا حتی باتوجه به ماهیت فنی عملکرد دور از شان این تیم در فصل گذشته، می طلبید از جامعه بزرگ پیشکسوتان، مدرسان AFC، کارشناسان، رسانه‌های ورزشی، لیدرها و آنالیزورهای فوتبال استان در یک سمینار یا کنفرانس رسمی دعوت به عمل می آمد تا نقطه نظرات فنی خود در خصوص دلایل ناکامی فصل پیش را همراه با ارایه راهکار جهت موفقیت در فصل پیش رو، در اختیار این باشگاه بزرگ قرار دهند.

وی عنوان کرد: به عنوان مثال باشگاه فولاد می توانست در زمینه های مهم دیگری همچون بودن یا نبودن برخی اعضای هیات مدیره فعلی با رزومه و عملکردی که داشتند، همچنین عملکرد و رویکرد آکادمی و دیگر مسایل پراهمیت دیگر نظرسنجی کرده و فراخوان دهد، نه موضوع کم ارزش و کم تاثیر به لحاظ فنی همچون طرح پیشنهادی لباس این تیم. مطمئن هستم بزرگان و نخبگان فوتبال خوزستان نه تنها پاداش نقدی یا جایزه ای برای این کار نمی‌خواستند، بلکه با جان و دل می پذیرفتند برای این موضوع وقت گذاشته و دانش و تجربیات گران بهای خود را در اختیار این باشگاه که متعلق به تک تک مردم خوزستان است قرار دهند.

بابادی گفت: اما موضوعات تشریفاتی که اصل موضوع و عملکرد را بیان نکرده و حقایق پشت آن پنهان شده است، نه تنها احترام به اهالی فوتبال و پیشکسوتان نیست، بلکه نوعی بی احترامی به آن ها نیز محسوب می شود. آقایانی که در تمامی مسایل مهم و اساسی باشگاه خودسرانه تصمیم می گیرند، بهتر است در این مورد نیز خود هرچه می خواهند انجام داده تا خدای ناکرده اگر فرداروز نتایج مناسبی حاصل نشد، گردن این انتخاب طرح و رنگ لباس و مشارکت مردم در مسایل این تیم نیندازند و نگویند مردم نیز در تصمیمات باشگاه سهیم و شریکند.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today