نماد آخرین خبر

سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت

ایرنا/ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس مشهد گفت: ۲ حادثه تصادف و واژگونی خودرو که به طور جداگانه در جاده‌های فریمان - مشهد و شهرستان باخرز در شبانه‌روز گذشته رخ داد ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت.

محمد علیشاهی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ بود که ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه عصر دیروز در جاده فریمان به مشهد بعد از شهرک صنعتی و نرسیده به فرهادگرد، رخ داد که این حادثه ۲ فوتی و پنج مصدوم در پی داشت.
وی اضافه کرد: برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان حضرت زهرا(س) فریمان منتقل شدند.
مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه دیگر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودرو سواری سمند ساعت ۲۰ و ۳۸ دقیقه دیشب در شهرستان باخرز رخ داد که این حادثه پنج مصدوم بر جای گذاشت.
علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان شهرستان باخرز منتقل شدند.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today
آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today