نماد آخرین خبر

ایران ایرتور رکورددار بی‌احترامی به مسافران است

منبع
فارس
بروزرسانی
ایران ایرتور رکورددار بی‌احترامی به مسافران است

فارس/ امام‌جمعه اردبیل، در یادداشتی از عملکرد فاجعه‌بار شرکت ایران ایرتور در تأخیرهای مکرر پروازها و عدم رعایت حقوق مسافران انتقاد کرد.

در پی خلف وعده‌های مکرر شرکت ایران ایرتور در تأخیر پروازها و عدم رعایت حقوق شهروندی، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، یادداشتی انتقادی دراین‌خصوص در اختیار پایگاه اطلاع‌رسانی دارالارشاد قرار دادند.
متن این یادداشت به شرح زیر است: ۲۹ مرداد ساعت ۲۱ از مشهد به تهران با شرکت ایران ایرتور پرواز داشتم که متأسفانه در تأخیر و تعطیلی پروازها در بین شرکت‌های هوایی رکورد را شکسته است. دو روز مانده به پرواز اعلام می‌شود پرواز به ساعت ۱۴ منتقل شد! طبعاً هر کسی که برنامه‌ریزی کرده بیچاره می‌گردد.دوباره یک روز مانده به پرواز اعلام می‌شود پرواز به ساعت ۱۸ منتقل شد! باز هر کس برنامه‌ریزی کرده گرفتار می‌گردد. روزپرواز اعلام می‌شود پرواز به ساعت ۲۰ منتقل شد! یعنی شرکت “فعال ما یشاء ” است و ذره‌ای حرمت و احترام به مسافرین و زوار قائل نیست چاره نیست ساعت‌ها باید در فرودگاه نشست لحظاتی گذشت دوباره اعلام شد پرواز به ساعت ۳ صبح منتقل گردید! وای به حال کسانی که روی این پرواز برنامه‌ریزی های کلان انجام داده بودند هنوز لحظاتی نگذشته که یکی از مسئولین فرودگاه اعلام می‌کند که شرکت اعلام کرده که تکلیف این پرواز معلوم نیست و ممکن است لغو گردد!

تغییر تصمیم توسط این شرکت به طور مکرر و لحظه‌به‌لحظه، فحش رکیک به شعور مردم است وقت مردم تنها حقی است که به‌هیچ‌وجه قابل تدارک نیست فردی در فرودگاه کنار من نشسته بود به من گفت با این شرکت امروز از مشهد به تبریز پرواز داریم ساعت پرواز اول ۱۰:۳۰ سپس ۱۳:۳۰و سپس ۱۴:۳۰ تازه بعداً معلوم شد که سروقت هم پرواز نکرده است.
این شرکت یکه‌تاز خلف وعده و اضاعه حقوق انسان‌ها در کشور است و هیچ نهاد مسئول حریف این شرکت نمی‌شود. دو بار با این شرکت پرواز داشتم و در هر دو گرفتار شدم بار اول از تبریز به مشهد بود که افتضاح بزرگی بار آورد و به دادستانی تبریز شکایت کردم.

سخن من با مسئولین این شرکت نیست آنها با این تخلفات ثابت کردند که لیاقت تخاطب ندارند روی سخن من با مسئولین هواپیمایی کشور و وزارت راه مخصوصاً دستگاه قضایی است اگر دستگاه قضایی در شکایت اول به‌صورت بازدارنده عمل می‌کرد این شرکت جرئت اهانت و احساس امنیت بیشتر در برابر خلاف پیدا نمی‌کرد.

ملت عزیز دقت کنند که گردشگر های خارجی با دیدن این تخلفات فاحش بدترین بدبینی را به کشور پیدا می‌کنند و قطعاً ملت ما را به‌خاطر خطای یک شرکت تحقیر می‌کنند هر کس عاشق عزت کشور و عاشق امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است باید حین تخلفات بر سر این شرکت مختلف داد بزند شکل‌گیری یک فرهنگ عفن که در آن به حقوق ملت عزیز اعتنا نمی‌شود به‌هیچ‌وجه به صلاح کشور عزیز و مقتدری مثل ایران نیست دراین‌خصوص شکایت خود را به دادستانی مشهد تقدیم می‌کنم و به‌عنوان منتخب ملت در خبرگان می‌گویم به داد ملت برسید. وافضیحتاه والهفاه وا قلة ناصراه

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today