نماد آخرین خبر

تراکتور۱-پرسپولیس۱؛ سر شجاع، صبر ایوب!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تراکتور۱-پرسپولیس۱؛ سر شجاع، صبر ایوب!

ورزش 3/ تراکتور و پرسپولیس در یک بازی پراتفاق و پرموقعیت، به تساوی یک بر یک رسیدند.

جدال میان پرسپولیس و تراکتور از ابتدای تابستان و وقتی زمزمه‌های جدایی ستاره‌های تیم قهرمان به مقصد تبریز شنیده می‌شد، شروع شد و امروز دو تیم رو در روی هم در مستطیل سبز مسابقه جذابی را برگزار کردند.
تراکتور در حالی میزبان پرسپولیس در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار بود که علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر، سه ستاره سابق پرسپولیس در ترکیب تیم تبریزی قرار داشتند. علاوه‌بر این‌ها شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری نیز با سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس علیه این تیم بازی می‌کردند.
پرسپولیس که هفته گذشته با تساوی افتتاحیه لیگ را به پایان رسانده بود حالا در این بازی فوق حساس و حیثیتی برای پیروزی مقابل تراکتور پا به میدان گذاشت اما اسیر جو ورزشگاه و بازی بسیار خوب حریف در یادگار شد و خوش شانس بود که در نهایت با یک امتیاز زمین را ترک کرد.
 
ترکیب تراکتور:
علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم نژاد(۸۷-سیدمهدی حسینی)، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده وتومیسلاو(۸۷-رحمان جعفری)


ترکیب پرسپولیس:
الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی(۸۰-مرتضی پورعلی گنجی)، وحید امیری، ایوب العملود، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی(۷۰- سعید صادقی)، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر(۶۳-علی علیپور)