نماد آخرین خبر

آلومینیوم ۱-۱ نساجی؛ فرار از شکست با تعویض طلایی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آلومینیوم ۱-۱ نساجی؛ فرار از شکست با تعویض طلایی

ورزش 3/ تقابل دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران با نتیجه ۱-۱ مساوی به پایان رسید.

در یکی از چهار دیدار روز نخست هفته دوم لیگ بیست و چهارم فوتبال ایران، آلومینیوم اراک در ورزشگاه خانگی خود از نساجی مازندران پذیرایی می‌کرد که در نهایت آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر و با تک گل عارف حاجی عیدی برابر نماینده استان مازندران به پیروزی رسید. 
در ۴۵ دقیقه نخست این دیدار، شاگردان مجتبی حسینی با استفاده از قدرت بالای وینگرهای جوان خود در نفوذ از جناحین، سعی بر خلق موقعیت داشتن اما انسجام بالای خط دفاع نساجی در نهایت باعث شد آنها برای گل زدن، توپ را در پشت محوطه جریمه به عارف حاجی عیدی برساند و این هافبک جوان، با شوتی برق آسا دروازه پولی را باز کند.
در نیمه دوم تیم نساجی به مراتب عملکردی بهتر از خود به اجرا گذاشت و سعی داشت با اجرای تاکتیک‌های تهاجمی کادر فنی، گل خورده را جبران کند اما خط دفاعی آلومینیوم اراک و همچنین محمد خلیفه دروازه‌بان جوان این تیم، عملکرد بی عیب و نقص و کم اشتباه را از خود به اجرا گذاشتند تا در نهایت کرنری که حسینی بازیکن تعویضی ساکت الهامی ارسال کرد، در محوطه جریمه روی سر عباس‌زاده فرود آمد و این بازیکن که او هم تعویضی وارد زمین شده بود، گل تساوی نساجی در این بازی را در دقیقه ۹۵ به ثمر رساند.
با این تساوی آلومینیوم اراک همچنان با ۲ امتیاز، در جدول لیگ برتر شکست ناپذیر باقی ماند و رتبه هشتم را به صورت موقت تصاحب کرد. نساجی هم با فرار از شکست در دومین بازی فصل خود، اولین امتیاز فصل را به دست آورد و در رده یازدهم جدول قرار گرفت. 
آلومینیوم اراک هفته آینده قرار است به مصاف مس رفسنجان برود و همچنین نساجی در ورزشگاه خانگی خود میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود.
 
ترکیب آلومینیوم اراک:
محمد خلیفه، احسان قهاری، مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، میلاد بدرقه، عارف حاجی عیدی (ابوالفضل قنبری، دقیقه 85)، محمدمهدی لطفی، امین کاظمیان (ماهان رحمانی، دقیقه 90+5)، امین جهان کهن، بهرام گودرزی و رضا جبیره (امیر ابراهیم‌زاده، دقیقه 90+1).
سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب نساجی مازندران:
لوان پولی، سعید آقایی، منصور باقری، امیرمهدی جان‌ملکی، منصور باقری (محمد عباس‌زاده، دقیقه 80)، حسین زامهران (محمدرضا حسینی، دقیقه 80)، مهرداد رضایی، حامد پاکدل، محمود قائد رحمتی (سیامک نعمتی، دقیقه 26)، امیرمحمد هوشمند (صابر حردانی، دقیقه 69)، احسان حسینی (امیرحسین سام دلیری، دقیقه 46) و محمدرضا عباسی.

سرمربی: ساکت الهامی