نماد آخرین خبر

ذوب‌آهن و هوادار در مشهد به تساوی رضایت دادند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
ذوب‌آهن و هوادار در مشهد به تساوی رضایت دادند

ایرنا/ دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و هوادار تهران، بدون گل در مشهد به پایان رسید.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر، جمعه شب در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میزبان تیم هوادار تهران بود. این میزبانی در مشهد به دلیل آماده‌سازی ورزشگاه فولادشهر اصفهان برای مسابقات تیم ملی صورت گرفت.
ذوب آهن در هفته نخست با کسب نتیجه مساوی یک مقابل پرسپولیس و هوادار با شکست یک بر صفر مقابل خیبر خرم‌آباد پا به این میدان گذاشت.
ذوب آهن در دقایق ۵۷ و ۶۱ دو موقعیت تقریبا خطرناک در محوطه جریمه هوادار ایجاد کرد که با عکس‌العمل به موقع دروازه‌بان تیم حریف راه به جایی نبرد.
سرمربی هوادار ترکیب نخست خود را با آرشا شکوری، صائب محبی، میثم تهی‌دست، مرتضی منصوری، مهدی مهدوی، میلاد خدایی، مصطفی احمدی، عرفان معصومی، مهدی گودرزی، پیمان رنجبری و علی فتحی به میدان فرستاد.
ذوب آهن نیز با ترکیب نخست پارسا جعفری، محمد قریشی، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرحسین جدی، پدرام قاضی‌پور، حسن شوشتری، فردین یوسفی، محسن آذرباد، مجید علیاری و امید لطیفی وارد میدان شد.
در ادامه این مسابقه محمد دیندار در دقیقه ۵۵ به‌جای فتحی، گریگول چابرادزه در دقیقه ۶۳ به‌جای قاضی‌پور، محمدجواد آزاده به‌جای سلیمان‌زاده و علی اسلامی به‌جای یوسفی در دقیقه ۷۱ برای ذوب به میدان رفتند.

قضاوت این دیدار را سیدرضا مهدوی بر عهده داشت و امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی او را در این امر کمک کردند.
تیم ذوب آهن در دیدار بعدی خود روز هشتم شهریور با خیبر خرم‌آباد و تیم هوادار با تراکتور مسابقه خواهد داد.