نماد آخرین خبر

عوارض شهری در اردبیل مشمول ۳۰ درصد تخفیف شد

منبع
فارس
بروزرسانی
عوارض شهری در اردبیل مشمول ۳۰ درصد تخفیف شد

فارس/ شهردار اردبیل گفت: به مناسبت هفته دولت و هفته دفاع مقدس، شهرداری اردبیل در مطالبات خود کاهش و تخفیف در عوارض شهری اعمال می‌کند.

محمود صفری، شهردار اردبیل اظهار کرد: شهرداری اردبیل به مناسبت هفته دولت و دفاع مقدس و برابر مجوز حاصله از شورای اسلامی شهر جهت تحصیل درآمدهای شهرداری و همچنین تشویق شهروندان برای پرداخت بدهی خود به شهرداری در مقاطع زمانی مشخص به برخی از مطالبات خود کاهش و تخفیف در عوارض شهری اعمال می‌کند.
وی افزود: میزان اعمال تخفیف برای پرداخت مطالبات، از یک لغایت ۲۰ شهریور، ۳۰ درصد و از ۲۱ شهریور لغایت ۱۰ مهر ۱۴۰۳ به میزان ۲۰ درصد خواهد بود.
شهردار اردبیل ادامه داد: کاهش در عوارض و تسهیلات مطرح و مورد تصویب شامل عوارض نوسازی و عمران شهری، عوارض بر مشاغل، عوارض بر تبلیغات محیطی (صرفا تابلوهای اصناف و دیوارنویسی) و بهای خدمات مدیریت پسماند سال‌های قبل و جاری، عوارض عرصه از جمله عوارض ارزش افزوده ناشی از تعیین و تغییر کاربری در اجرای طرح‌های توسعه شهری، عوارض بر ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح‌های عمران شهری و عوارض زیربنای پروانه ساختمانی مسکونی و غیرمسکونی، عوارض تمدید، تجدید و اصلاح پروانه ساختمانی، عوارض دیوارکشی، بها خدمات بهره‌برداری از معبر و ... است.
صفری گفت: شهروندان می‌توانند، جهت کسب آگاهی بیشتر به حوزه درآمد شهرداری‌های منطق و مدیریت درآمدهای عمومی شهرداری اردبیل و یا به آدرس اینترنتی  www.Ardabil.city.ir مراجعه کنند.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today