نماد آخرین خبر

۱۵ دستگاه‌ ماشین‌آلات تحویل دهیاری‌های خراسان جنوبی شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۱۵ دستگاه‌ ماشین‌آلات تحویل دهیاری‌های خراسان جنوبی شد

ایرنا/ ۱۵ دستگاه ماشین آلات عمرانی و خدماتی به ارزش ۳۵۸ میلیارد ریال همزمان با پنجمین روز هفته دولت تحویل دهیاری‌های خراسان جنوبی شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی در این آیین که با حضور معاون عمرانی استاندار در روستای حاجی آباد بیرجند برگزار شد اظهار کرد: این دستگاه‌ها از محل تفاهم‌نامه پست بانک ایران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور خریداری شده است.

سید حسن هاشمی با اشاره به افتتاح ۱۲۰ میلیارد ریال پروژه همزمان با هفته دولت در روستاهای خراسان جنوبی افزود: ۱۹۵ پروژه توسط دهیاری‌های استان با اعتبار ۸۶۰ میلیارد ریال اجرا شده‌ است.

وی بیان کرد: ۳۸ نیسان حمل زباله هم برای دهیاری‌های استان تامین شده است که فرآیند تحویل آن انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی از جذب ۶ نفر سرباز امریه در دهیاری‌های استان طی یک سال گذشته نیز خبر داد و گفت: مجوز جذب ۲۱ نیرو در دهیاری‌های استان را گرفته‌ایم و فرآیند برگزاری آزمون به زودی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به طراحی اتاق وضعیت دهیاری استان در قالب بانک اطلاعاتی اظهار کرد: سالی که گذشت ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های استان واریز شد که مردم در روستاها از عواید آن بهره‌مند خواهند شد.





آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today