نماد آخرین خبر

بارندگی در گلستان ادامه دارد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بارندگی در گلستان ادامه دارد

ایرنا/ مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به آغاز بارندگی از بامداد امروز در استان گفت: انتظار داریم بارش‌ها به صورت رگباری، پراکنده و نقطه‌ای ادامه داشته باشد.

امان‌محمد کمالی، مدیرکل هواشناسی گلستان اظهار کرد: از بامداد امروز شاهد نفوذ سامانه بارشی ناپایدار در گلستان هستیم و بیشترین بارندگی‌ متمرکز بر نواحی غرب و جنوب غرب در این مدت مربوط به کردکوی با ۹ میلی‌متر بود و برای شهر گرگان هم سه میلی‌متر بارندگی گزارش شد.
وی پیش بینی کرد: بارش‌ها تا بامداد فردا به صورت رگباری و پراکنده همراه با رعد و برق، وزش به نسبت شدید موقتی باد و در برخی نقاط همراه با گرد و خاک باشد و تمرکز بارش‌ها به ویژه در نواحی کوهستانی و شرقی استان خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: در مدت فعالیت این سامانه در بعضی نقاط استان احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و آبگرفتگی برخی معابر به ویژه در نواحی شیبدار وجود دارد که از مردم و مسافران می‌خواهیم از نزدیک شدن و چادر زدن در این نقاط پرهیز کنند و هنگام تردد جاده‌ای به ویژه در نواحی کوهستانی احتیاط لازم را داشته باشند.
کمالی افزود: از روز پنجشنبه هوای گلستان کماکان قسمتی تا نیمه ابری به خصوص در ساعات عصر و شب همراه با افزایش ابر و بارش‌های رگباری و پراکنده و وزش باد به نسبت شدید و گرد و خاک خواهد بود.
وی بیان کرد: از روز جمعه تا اوایل هفته بعد (یکشنبه) شرایط جوی به نسبت پایداری در گلستان حاکم است و وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :
Instagram.com/golestan_today

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :
Instagram.com/golestan_today