نماد آخرین خبر

کلنگ‌زنی باشگاه ورزشی چندمنظوره شهر بندرعباس

منبع
ايلنا
بروزرسانی

ایلنا/ شهردار بندرعباس با گرامیداشت هفته دولت از آغاز دومین پروژه شهرداری در این هفته در قالب باشگاه ورزشی چندمنظوره خبر داد.

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس اظهار کرد این پروژه یک مجموعه چندمنظوره ورزشی است که در شهرک ملوانان و در بهترین منطقۀ بندرعباس، در بلوار پردیس توسعه خواهد یافت.  
نوبانی، افزود: این مجموعه در سه طبقه ساخته می‌شود و شامل سالن‌های ورزشی مختلف مانند بدنسازی، ایروبیک، بولینگ و بیلیارد، شهربازی سرپوشیده و فضاهای دیدنی دیگر خواهد بود. 
وی، با بیان اینکه این پروژه با همکاری بخش سرمایه‌گذاری و خصوصی انجام می‌شود، عنوان کرد: در این همکاری، زمین و پروانه ساخت توسط شهرداری تأمین شده و ساخت و ساز به عهده سرمایه‌گذار خصوصی است. 
شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد:  قرار است که سرمایه‌گذار این مجموعه را ظرف 2 سال به بهره‌برداری برساند و طبق این توافق، سرمایه‌گذار پس از اتمام پروژه، 42 درصد از سهم پروژه را به شهرداری واگذار خواهد کرد و مابقی به خود سرمایه‌گذار تعلق خواهد گرفت. 
گفتنی است، پروژه‌های مهم شهرداری در هفته دولت، کلنگ‌زنی پارک شهدای پشت شهر، مجموعه چندمنظوره ورزشی در شهرک ملوانان، پارک اسلام‌آباد و سوله ورزشی بانوان در بلوار سوم خرداد است. 

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today