نماد آخرین خبر

توقیف 10 هزار میلیارد ریال اموال قاچاقچیان مواد مخدر در آذربایجان‌ غربی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
توقیف 10 هزار میلیارد ریال اموال قاچاقچیان مواد مخدر در آذربایجان‌ غربی

ایرنا/ فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای ضربه به بنیان مالی قاچاقچیان مواد مخدر در استان گفت: در این راستا، ۱۰ هزار میلیارد ریال از اموال و دارایی‌های قاچاقچیان توقیف شده است.

سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین طی سال جاری ۲۱۹ نقطه و ۱۲۶ محله آلوده در استان پاکسازی شده که زمینه رضایت شهروندان را فراهم کرده است.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: علاوه بر آن، در سال جاری ۲ هزار و ۱۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.
وی از اجرای ۷۵۷ مرحله طرح عملیاتی در مناطق آلوده، پاتوق‌های مصرف و اماکن توزیع مواد مخدر در آذربایجان غربی خبر داد و بیان کرد: همچنین ۳۰ باند قاچاق، ترانزیت و توزیع مواد مخدر با مجاهدت‌های شبانه‌روزی پلیس در استان منهدم شده است.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته طی مردادماه امسال در این راستا گفت: در این ماه، ۵۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان‌های مختلف کشف و ضبط شده است.
جهانبخش افزود: همچنین در مردادماه سال جاری، ۵۲۴ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۱۸ مرکز آلوده به توزیع و مصرف مواد مخدر پلمب شد.
وی اضافه کرد: ۱۶۷ طرح عملیاتی در مناطق آلوده طی یک ماه گذشته در آذربایجان غربی اجرا شده است که نشان از عزم جدی برای مقابله با قاچاق مواد مخدر دارد.
 
  
  

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today