نماد آخرین خبر

چهار بازیکن جدید به تیم فوتبال داماش گیلان پیوستند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
چهار بازیکن جدید به تیم فوتبال داماش گیلان پیوستند

ایرنا/ مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت: مسئولان این باشگاه طی هفته جاری با چهار بازیکن جدید دیگر به توافق رسیدند.

سجاد حقدادی، مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان اظهار کرد: کنعان طاهرنژاد که فصل گذشته در تیم فوتبال پارس جنوبی جم حضور داشت با مسئولان داماش گیلان به توافق رسید و با این تیم قرارداد امضاء کرد.
وی افزود: همچنین محمد امینی و کیخسرو سیاه‌پور بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال شهر راز شیراز نیز به تیم فوتبال داماش گیلان پیوستند، ضمن اینکه مسئولان داماش با امیرحسین حاجی‌آقا که سابقه حضور در تیمهای پایه پرسپولیس دارد نیز به توافق رسیدند و با این دروازبان قرارداد امضاء کردند.
وی ادامه داد: هم اینک تیم فوتبال داماش گیلان در اردوی آمادگی در تهران بسر می برد و تمرینات آن در زمین هما برگزار می شود که امید است بازیکنان جدید بتوانند هماهنگی مناسبی با تیم داشته باشند و داماش با قدرت رقابتهای لیگ دسته یک کشور را آغاز کند.
مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان اضافه کرد: پیش از این نیز مسئولان این باشگاه با مهدی مهدی‌خانی مهاجم سابق پرسپولیس و هوادار تهران، محمد شریفی هافبک سابق پرسپولیس و نساجی مازندران، علیرضا خدایی دفاع راست که سابقه بازی در تیم‌های ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک را دارد، عرفان قربانی هافبک ۲۱ ساله فصل گذشته تیم هوادار تهران به توافق رسیده بودند.
حقدادی بیان کرد: نیما مختاری مهاجم ۲۶ ساله که سابقه بازی در تیم‌های چادرملو اردکان و سایپا دارد، مهدی جاوید مدافع چپ فصل گذشته خیبر خرم آباد، مهرداد بایرامی مهاجم ۳۴ ساله فوتبال کشور که سابقه بازی در تیم‌هایی همچون خوشه طلایی، پیکان و سایپا دارد و سعید حسین پور هافبک ۲۶ ساله مس کرمان هم پیش از این با تیم داماش قرارداد امضاء کردند.
تیم فوتبال داماش گیلان در هفته نخست رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم برگزار می شود باید در رشت مقابل تیم نیروی زمینی تهران قرار گیرد.
این در حالی است که صبح امروز حمید درخشان سرمربی جدید تیم فوتبال داماش گیلان در یک برنامه تلویزیونی از این تیم خداحافظی و از هدایت این تیم انصراف داد و گفته می‌شود که تا اوایل هفته آینده سرمربی جدید داماش گیلان انتخاب و معرفی خواهد شد.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :
Instagram.com/golestan_today

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today