نماد آخرین خبر

جذب ۷۵.۶ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی

منبع
مهر
بروزرسانی
جذب ۷۵.۶ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی

مهر/ مدیرکل امور اقتصادی خراسان جنوبی از جذب ۷۵.۶ درصد تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ در استان خبر داد و گفت: میزان جذب خراسان جنوبی ۱۲ درصد بالاتر از میانگین کشوری بوده است.

مرتضی ذاکریان پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه کارگروه اقتصادی، سرمایه گذاری و اشتغال خراسان جنوبی اظهار کرد: تا کنون از محل اعتبارات نقدی ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و محل اسناد خزانه دو هزار و ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به استان تخصیص یافته است.

وی عنوان کرد: از مجموع ۱۱ هزار و ۲۱۳ میلیارد ریال تسهیلات تخصیصی استان ۸ هزار و ۴۷۴ میلیارد ریال به ۷۸۰ طرح مصوب و معرفی شده به بانک‌ها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۳۰ هزار و ۶۵۴ میلیارد ریال طرح کمیته استانی تبصره ۱۸ استان مصوب شده است، گفت: از طرح‌های معرفی شده به بانک‌ها تا کنون ۶ هزار و ۴۲۸ میلیارد ریال طرح‌ها برگشت خورده است.

وی از جذب ۷۵.۶ درصدی تسهیلات تخصیصی به استان تا پایان مرداد ماه خبر داد و افزود: میانگین جذب تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در کشور ۶۳ درصد اعلام شده که خراسان جنوبی ۱۲ درصد بالاتر از میانگین کشور پرداختی تسهیلات را داشته است.





آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today