نماد آخرین خبر

عرضه «انسولین» فقط در داروخانه‌های منتخب استان البرز

منبع
ايمنا
بروزرسانی
عرضه «انسولین» فقط در داروخانه‌های منتخب استان البرز

ایمنا/ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: داروخانه‌های منتخب در استان البرز به مخاطبان، انسولین عرضه می‌کنند.

مریم دایی، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ضمن تاکید بر تأمین و نظارت بر توزیع عادلانه انسولین برای مدیریت بهتر این دارو در استان، اظهار کرد: سازمان غذا و دارو به منظور توزیع عادلانه انسولین در سراسر کشور سهمیه دارویی مشخصی را به هر استان اختصاص داده شده است.
وی افزود: این امر با تلاش معاونت غذا و دارو استان، حداکثر سهمیه مقدور برای البرز دریافت شده است و با پایش شرکت‌های پخش دارو بر تخصیص کل سهمیه به استان نظارت می‌شود.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: انسولین در تمام داروخانه‌های استان ارائه نمی‌شود و بیماران واجد شرایط این دارو می‌توانند انسولین را با قیمت مصوب تنها از داروخانه‌های منتخب در استان تهیه کنند.
دایی اضافه کرد: از داروخانه‌های منتخب با هدف تأمین و توزیع انسولین بر اساس قیمت مصوب به طور مستمر پایش و نظارت انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: شهروندان برای اطلاع از اسامی داروخانه‌های منتخب توزیع انسولین با شماره ۱۹۰ داخلی ۳۱ تماس بگیرند یا به سایت دانشگاه علوم پزشکی البرز به نشانی www.abzums.ac.ir مراجعه کنند.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از شهروندان خواست تا شکایت دارویی خود از جمله گران‌فروشی یا آزادفروشی را به سامانه ۱۹۰ واحد شکایات اطلاع دهند.

آخرین خبر البرز در اینستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday