نماد آخرین خبر

آغاز پایش سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیک در قزوین

منبع
ايمنا
بروزرسانی
آغاز پایش سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیک در قزوین

ایمنا/ فرمانده انتظامی استان قزوین از آغاز اجرای طرح پایش سارقان سابقه‌دار استان از طریق پابند الکترونیکی در این استان خبر داد.

سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین از آغاز اجرای طرح پایش سارقان سابقه‌دار استان از طریق پابند الکترونیکی در این استان خبر داد و اظهار کرد: در اجرای دستور فرمانده کل انتظامی کشور اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیکی در استان قزوین آغاز شد.
وی افزود: این طرح ویژه سارقان دارای سوابق بالای چهار فقره سرقت بوده که از این طریق این افراد تحت کنترل و پایش پلیس قرار خواهند گرفت. این طرح یکی از اقدامات پلیسی در راستای کنترل سارقان حرفه‌ای با هدف ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان است.
این مقام ارشد انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در ابتدای اجرای این طرح در استان قزوین تعدادی از سارقان سابقه‌دار مورد شناسایی قرار گرفته و امروز به آنها پابند الکترونیک نصب شد.
ابراهیمی با بیان اینکه این افراد در صورت عدم ارتکاب جرم طی سه سال آینده با دستور مرجع قضایی پابند الکترونیک آن‌ها برداشته می‌شود، گفت: امید است اجرای این طرح اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت در پی داشته باشد.
وی ادامه داد: این طرح با پشتیبانی و حمایت دادستان کل و رئیس محترم قوه قضاییه به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا سارقان سابقه‌دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته و برخط مورد پایش و کنترل پلیس قرار گیرند.‌

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today