نماد آخرین خبر

بازداشت عاملان تیراندازی به یک بسیجی در محله فلاح تهران

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بازداشت عاملان تیراندازی به یک بسیجی در محله فلاح تهران

ایسنا/ معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به سمت یکی از نیروهای بسیج در محله فلاح تهران خبر داد.

سرهنگ سعید راستی، معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد:‌ درپی دنبال اعلام یک مورد تیراندازی به سمت یکی از نیروهای بسیج از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله مأموران انتظامی معاونت عملیات پلیس تهران بزرگ راهی محل حادثه در محله فلاح شدند.

وی با اشاره به حضور مأموران در محل گفت: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت پس از شنیدن دستور ایست مأموران بسیج اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده‌اند که این اقدام علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد جراحت بدنی یکی از مأموران بسیجی حاضر در محل شده و موتورسواران نیز به سرعت از محل متواری شده‌اند.

راستی ادامه داد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهمان متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاه متهمان در همان محله فلاح شناسایی شده و دو متهم در عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با بیان اینکه عاملان تیراندازی در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم ارتکابی اعتراف کردند، گفت:‌ مأموران در جریان بازجویی از مخفیگاه متهمان سلاح گرم استفاده شده را نیز کشف و به همراه متهمان به مقر پلیس انتقال دادند.

به گفته وی برای دو متهم دستگیر شده، پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان ادامه دارد.

آخرین خبر تهران در اینستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره