نماد آخرین خبر

ساخت بوستان محله‌ای «مهر و ماه» در اراک

منبع
ايمنا
بروزرسانی
ساخت بوستان محله‌ای «مهر و ماه» در اراک

ایمنا/ سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت: بوستان محله‌ای مهر و ماه به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در کوی سجادیه این شهر در دست احداث است.

فاطمه عسگری، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک با تأکید بر نقش توسعه و احداث بوستان‌های محله‌ای در ارتقای کیفیت محیط شهری، اظهار کرد: توجه بیشتر به رفاه شهروندان و همچنین افزایش سرانه فضاهای سبز از مهم‌ترین اهداف احداث پارک‌های محله‌ای است.
وی افزود: بوستان محله‌ای مهر و ماه به مساحت 2 هزار و ۵۰۰ مترمربع، در کوی سجادیه اراک در دست احداث قرار دارد.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک خاطرنشان کرد: زیرسازی‌های اولیه زمین، سنگ‌فرش و جدول‌گذاری بخشی از معابر، احداث سکوهای نشیمن و اجرای دیوار سنگی بخشی از اقدامات انجام شده در راستای احداث این بوستان است‌.
عسگری تاکید کرد: عملیات احداث زمین چمن مصنوعی این پارک توسط منطقه سه شهرداری انجام و در مرحله نصب چمن و تکمیل توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است.
وی، احداث پارک‌های محله‌ای را ارمغان‌آور نشاط اجتماعی، کاهش آلودگی هوا و توجه مثبت به مطالبات شهروندان از مدیریت شهری ارزیابی کرد و افزود: رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار با هدف عدالت‌محوری در رأس امور و پروژه‌ای مدیریت شهری اراک است.

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today