نماد آخرین خبر

طرح نظارتی نوشت‌افزار ویژه بازگشایی مدارس در ایلام آغاز شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
طرح نظارتی نوشت‌افزار ویژه بازگشایی مدارس در ایلام آغاز شد

باشگاه خبرنگاران/ معاون اداره کل صمت ایلام از آغاز طرح نظارت بر فروش نوشت‌افزار ویژه بازگشایی مدارس در استان خبر داد.

مهدی کاکاخانی، معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت ایلام اظهار داشت: این طرح نظارتی به دلیل نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان تا ۱۵ مهر ادامه خواهد داشت.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت ایلام افزود: هر سال در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی، تقاضا برای ملزومات اداری، آموزشی و سایر خدمات مرتبط افزایش می‌یابد که بر این اساس، برای کنترل قیمت‌ها، بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه نوشت افزار و ارائه خدمات مورد نیاز تشدید می‌شود.
وی افزود: بازرسی از عمده فروشان نوشت افزار، فروشگاه‌های سطح شهر، پایش انبار‌های محل نگهداری اقلام، نظارت بر قیمت انواع نوشت افزار، لباس مدارس، کیف و کفش و همچنین هزینه‌های مربوط به سرویس مدارس در دستور کار بازرسان صمت قرار دارد.
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان ایلام تاکید کرد: واحد‌های صنفی از عرضه کالا‌های خارجی فاقد مجوز که مصداق بارز قاچاق هستند خودداری کنند.
کاکاخانی اضافه کرد: در صورت مشاهده عرضه هر گونه کالای قاچاق، علاوه بر جمع آوری آن کالا، با متخلفان نیز برابر قانون برخورد می‌شود.
وی، سامانه ۱۲۴ را به عنوان پل ارتباطی مردم و بازرسان این اداره کل اعلام کرد و گفت: مردم می‌توانند تخلفات گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم صدور فاکتور فروش و... را از طریق سامانه مربوطه گزارش کنند تا بازرسان این اداره کل در اسرع وقت پیگیری و با متخلفان برخورد قانونی شود.

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/