نماد آخرین خبر

دستبند پلیس دشتستان بر دستان «شهرام عقاب»

منبع
ايرنا
بروزرسانی
دستبند پلیس دشتستان بر دستان «شهرام عقاب»

ایرنا/ فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری فردی هنجارشکن در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نام مستعار «شهرام عقاب» در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمودیان، فرمانده انتظامی دشتستان شامگاه دوشنبه اظهار کرد: فردی با هویت معلوم معروف به شهرام عقاب اهل و ساکن یکی از بخش های تابعه این شهرستان در فضای مجازی و یکی از شبکه های اجتماعی با بدنی برهنه و خالکوبی شده و ظاهری خشن قدرت نمایی می کرد که سبب رنجش شهروندان می شد.
وی افزود: همچنین این فرد با در دست داشتن چاقو و قمه اقدام به قدرت نمایی می کرد که فعالیت های وی باعث رعب و وحشت اجتماعی و بازتاب نامطلوب بر احساس امنیت شهروندان شده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع مراتب پیگیری و شناسایی متهم در دستور کار ماموران انتظامی و اطلاعاتی این فرماندهی قرار گرفت.
محمودیان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی دشتستان سرانجام با استفاده از ظرفیت های اجتماعی و به کارگیری امکانات پلیس هوشمند و حضور میدانی، فرد هنجارشکن را شناسایی و دستگیر کردند.
وی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا، اظهار کرد: جرائمی از قبیل شرارت، عربده کشی، قدرت نمایی، استفاده از سلاح سرد و گرم، تخریب اموال عمومی و شرکت در نزاع های دسته جمعی از مهمترین عناوین مجرمانه او است.
محمدیان عنوان کرد: افرادی که قصد برهم زدن آرامش شهروندان را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه قانون شکنی براساس قانون با آنها برخورد می شود.
 
  
  

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar