نماد آخرین خبر

ماجرای درگیری پلیس با شرور سابقه‌دار در نظرآباد

منبع
بروزرسانی
ماجرای درگیری پلیس با شرور سابقه‌دار در نظرآباد

دیده بان البرز/ فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از زمین گیر شدن شرور و شَرخرِ سابقه‌دار با پلیس در شهرستان نظرآباد خبر داد.

سرهنگ علی چراغی، فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ با تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در اجرای دستور قضایی مبنی بر دستگیری یک نفر متهمِ متواری در شهرستان نظرآباد، عوامل انتظامی شهرستان چهارباغ پس از شناسایی محلِ اختفا و اخذ نیابت قضایی برای دستگیری این متهم شرور و سابقه دار به موقعیت اعزام که متهم پس از رؤیت مأموران با درگیری و مجروح نمودن پلیس قصدِ فرار داشت.
وی افزود: مأموران پس از دستور ایست و با رعایت قانون بکارگیری سلاح این شرور سابقه دار را زمین گیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ ادامه داد: شرور سابقه‌دار بلافاصله برایِ طیِ مراحل درمان به بیمارستان اعزام که پس از یک هفته علی رغم اقدامات پزشکی فوت می کند.
وی افزود: این متهم به جز سوابق متعدد و احکامِ قطعی از شَرخرهایِ بنامِ منطقه نظرآباد بوده که در خانه باغ هایِ غصبی و متعلق به غِیر به‌صورت ِ تصرف با اِرعاب و تهدید به قتل سکونت داشته است.
سرهنگ چراغی اضافه کرد: ماموران در حین دستگیری این شرور سابقه دار میزان نیم کیلوگرم موادمخدر از وی کشف و ضبط و پرونده به مرجعِ قضایی نیز در این خصوص ارجاع شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ در پایان اشاره کرد که تصاویر ویدئویی شرارت‌های این فرد پس از هماهنگی قضایی منتشر می‌شود.

آخرین خبر البرز در اینستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday