نماد آخرین خبر

آب‌های شرق گیلان 3 نفر را به کام مرگ کشاند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آب‌های شرق گیلان 3 نفر را به کام مرگ کشاند

ایرنا/ فرمانده انتظامی شهرستان رودسر واقع در شرق گیلان از غرق شدن سه نفر هنگام شنا در دریای بخش‌های چابکسر و کلاچای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر واقع در شرق گیلان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق ‌شدن افرادی در سواحل بخش‌های کلاچای و چابکسر شهرستان رودسر، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی صورت گرفته شده مشخص شد، یک نوجوان ۱۶ ساله و یک مرد ۳۷ ساله به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در مناطق شنا ممنوع ساحل کلاچای غرق شده‌اند و تلاش تیم‌های امدادی برای نجات آنها موثر واقع نشد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر بیان کرد: در حادثه‌ای دیگر مردی ۴۸ ساله که برای نجات جان کودکی ۱۱ ساله وارد دریا در بخش چابکسر شده بود به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا غرق شد و با تلاش تیم‌های امدادی برای نجات جان آنان سرانجام کودک ۱۱ ساله نجات یافت و متاسفانه تلاش تیم‌های امدادی برای نجات مرد ۴۸ ساله موثر واقع نشد.
سرهنگ جوانمردی در پایان ضمن ابراز تاسف از این حوادث دلخراش بر رعایت نکات ایمنی و شنا در محدوده مجاز و عدم ورود به دریا در مناطق شنا ممنوع تاکید کرد.

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today