نماد آخرین خبر

جاذبه‌های گردشگری همدان در نمایشگاه بین‌المللی عراق معرفی می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جاذبه‌های گردشگری همدان در نمایشگاه بین‌المللی عراق معرفی می‌شود

ایرنا/ معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی همدان از معرفی جاذبه‌های این استان در نمایشگاه بین‌المللی سلیمانیه عراق خبر داد و گفت: این رخداد فرصت مناسبی برای شناخت سرمایه‌گذاران و فعالان بخش گردشگری کشورهای منطقه از ظرفیت‌های همدان است.

علی خاکسار، معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان در نشست هماهنگی شرکت در دومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه عراق با حضور استان‌های غرب کشور اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری غرب کشور، برگزاری رویداد فرهنگی و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه عراق با همکاری استان‌های کردستان، کرمانشاه و همدان همزمان با هفته گردشگری از پنجم تا هشتم مهرماه سال جاری در این شهر پیش‌بینی شده است.
این مسئول، حضور استان همدان در این نمایشگاه را فرصتی طلایی برای معرفی هرچه باشکوه‎تر ظرفیت ‎ها و جاذبه‎ های گردشگری منطقه برشمرد و افزود: منطقه غرب ایران دارای ظرفیت‌های فراوانی در بخش گردشگری است که باید به صورت ویژه به آن توجه شود.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان یادآور شد: انتظار می‌رود با همکاری و همراهی بخش دولتی و فعالان بخش خصوصی بتوان ضمن معرفی توانمندی‌های استان، زمینه سرمایه‌گذاری بخش گردشگری و ارتباط با بازارهای بین‌المللی بیش از پیش فراهم شود.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه نیز در این نشست اظهار کرد: حضور در این نمایشگاه با توجه به اینکه کشور عراق بازار هدف اصلی گردشگری خارجی و سلامت استان‌های غرب کشور است، از اهمیت خاصی برخوردار بوده و همه توان خود را برای حضور قدرتمند در این نمایشگاه برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری به کار می‌گیریم.



آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today