نماد آخرین خبر

آغاز پویش بوی ماه مهر در مازندران

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آغاز پویش بوی ماه مهر در مازندران

ایرنا/  مدیرکل بهزیستی مازندران از آغاز پویش "بوی ماه مهر" با هدف جذب مشارکت‌های مردمی برای تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش این نهاد حمایتی و خدماتی در آستانه سال تحصیلی جدید خبرداد.

فریبا بریمانی، مدیرکل بهزیستی مازندران اظهار داشت: با تمهیدات صورت گرفته، پویش بوی ماه مهر از امروز شنبه در شهرهای مختلف مازندران با هدف کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت آغاز شده است و اقشار مختلف مردم می‌توانند کمک‌های خود را به مراکز از پیش تعیین شده اهدا کنند.
وی با بیان اینکه بسیاری از خانواده ها به دلیل مشکلات مالی نمی توانند لوازم التحریر و وسایل مورد نیاز دانش آموزان را تهیه کنند، افزود: پویش "بوی ماه مهر" با هدف تهیه وسایل مورد نیاز دانش آموزان زیرپوشش بهزیستی مازندران آغاز شد و امید است با همکاری خیران و مردم دیار علویان، بتوانم صحنه های زیبایی از نوع دوستی را در سطح استان به نمایش بگذاریم.
وی با بیان اینکه مردم و خیران نیکوکار می توانند از طریق ادارات و مجتمع های بهزیستی در شهرستان ها و یا موسسات خیریه زیرپوشش بهزیستی استان نسبت به شرکت و اهدای کمک های خود، در این پویش اقدام کنند، تصریح کرد: خیران و اقشار مختلف مردم می توانند کمک‌های نقدی و هم غیرنقدی خود شامل اجناس و لوازم التحریر از جمله کیف، دفتر، خودکار، مداد رنگی، کفش و لباس مدرسه و ورزشی را به مراکز یاد شده تحویل دهند.

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today