نماد آخرین خبر

افزایش ۲۰ درصدی ترافیک شهر اردبیل با بازگشایی مدارس

منبع
ايرنا
بروزرسانی
افزایش ۲۰ درصدی ترافیک شهر اردبیل با بازگشایی مدارس

ایرنا/ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با اشاره به این که بازگشایی مدارس ۲۰ درصد ترافیک شهر اردبیل را افزایش می‌دهد، بر لزوم مدیریت یکپارچه برای ساماندهی ترافیک تاکید کرد.

سرهنگ سیدحجت فتاحی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با اشاره به بازگشایی مدارس و اقدامات پلیس برای مدیریت ترافیک شهری اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم خریدهای ملزومات مدارس و پوشاک دانش‌آموزان منجر به افزایش ترافیک در سطح شهر شده است.
وی خاطرنشان کرد: با شروع سال تحصیلی ۲۶۵ هزار دانش‌آموز در استان اردبیل راهی مدارس می‌شوند که ۶۰ درصد مربوط به مرکز استان است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل تصریح کرد: پلیس برنامه‌ریزی‌های لازم را برای مدیریت ترافیک در تقاطع، میادین و مدارسی که در هسته مرکزی واقع شده‌اند و ورودی و خروجی آنها مشرف به خیابان‌های اصلی شهر است، انجام داده است.
فتاحی یادآور شد: پیش‌بینی بر این است با شروع سال تحصیلی ۱۵ تا ۲۰ درصد در ساعت‌های خاص ترافیک شهر اردبیل افزایش یابد، در این زمینه جلسات مختلفی با محوریت استانداری، شورای ترافیک و دستگاه‌های مسئول برگزار شد و سازمان‌های مربوطه همه اعلام آمادگی کردند.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today