نماد آخرین خبر

باد و گردوخاک در برخی مناطق تهران

منبع
ايسنا
بروزرسانی
باد و گردوخاک در برخی مناطق تهران

ایسنا/ اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک در بخش‌های غربی و جنوبی استان خبر داد.

بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران امروز (۲۸ شهریور) صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد و در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات غبار رقیق محلی، افزایش نسبی بعضی آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی روز پنجشنبه (۲۹ شهریور) در بخش‌های غربی و جنوبی گاهی وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک محلی یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش دید افقی همچنین طی روزهای آینده در مناطق شمالی به‌ویژه در ارتفاعات، رگبار پراکنده، باران و گاهی رعد و برق مورد انتظار خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام(ره) با بیشینه دمای ۳۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۹ شهریور) کمی ابری تا نیمه‌ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۳۰ شهریور) کمی ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آخرین خبر تهران در اینستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره