نماد آخرین خبر

آغاز تحصیل ۲۱ هزار جوانه در مدارس قزوین

منبع
ايمنا
بروزرسانی

ایمنا/ مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در مراسم نواخته شدن زنگ نمادین جوانه‌ها از ورود ۲۱ هزار دانش‌آموز این استان به مقطع متوسطه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

زنگ نمادین جوانه‌ها با حضور نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان، طیب ملکی‌پور فرماندار شهرستان قزوین، معاونان پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش، مدیر و معاونان ناحیه دو آموزش و پرورش شهرستان قزوین ظهر امروز چهارشنبه بیست‌وهشتم شهریور در دبیرستان خلیج فارس (حضرت قاسم) نواخته شد.
نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم از ورود حدود ۲۱ هزار دانش‌آموز هم‌استانی به پایه هفتم و مقطع متوسطه اول در سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: این دانش‌آموزان از امروز در ۴۰۳ مدرسه استان مشغول علم‌آموزی شدند.
در ادامه این مراسم هم مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین هشتادمین زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی استان قزوین را در دبیرستان خلیج فارس افتتاح کرد.
به گفته نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین این زمین چمن مصنوعی به متراژ ۵۴۴ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد تومان ساخته و افتتاح می‌شود.
در حاشیه‬ مراسم نواخته شدن زنگ جوانه‌ها دانش‌آموزان دبیرستان خلیج فارس با اجرای مراسم ورزش باستانی و زورخانه‌ای پرداختند. ‏

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today