نماد آخرین خبر

بسته حمایتی به خانواده زندانیان خراسان جنوبی اهدا شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بسته حمایتی به خانواده زندانیان خراسان جنوبی اهدا شد

ایرنا/ بسته حمایتی کالا و نوشت افزار به مناسبت هفته وحدت و سال تحصیلی جدید بین خانواده زندانیان نیازمند استان خراسان جنوبی توزیع شد.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی روز سه شنبه در حاشیه مراسم اهدای بسته حمایتی اظهار کرد: ۹۰۰ بسته بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع می‌شود که از این تعداد ۴۵۰ بسته تحصیلی به ارزش سه میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال و ۴۵۰ بسته غذایی به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

علی عبدی افزود: از ابتدای سال جاری مجموع کمک‌های نقدی به خانواده زندانیان یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال و مجموع کمک‌های غیر نقدی ۱۵ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال توزیع شده است گفت: همچنین اهدای چرخ خیاطی و تنور را برای اشتغال خانواده زندانیان داشتیم و کلاس‌های خیاطی به صورت مداوم برگزار می‌شود.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی از اهدای لوازم خانگی و جهیزیه به خانواده‌های نیازمند خبر داد و افزود: آزادی زندانی، کمک هزینه پایبند و اخذ رضایت شاکی به تعداد ۴۰ نفر و ارزش ریالی ۲ هزار و ۸۳۰ میلیون ریال از دیگر کمک‌ها در سال جاری بوده‌ است.

وی بیان کرد: مجموع کمک هزینه تحصیلی واریز شده به حساب ۳۴۶ خانوار تحت پوشش یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال بوده‌ و از ابتدای سال جاری ۹۶۱ بسته غذایی به ارزش ۹ هزار و ۶۱۰ میلیون ریال توزیع شده‌ است.





آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today