نماد آخرین خبر

آسفالت جاده و معابر شهرک «بهاران لنده» بعد از ۳۰ سال انتظار

منبع
ايمنا
بروزرسانی
آسفالت جاده و معابر شهرک «بهاران لنده» بعد از ۳۰ سال انتظار

ایمنا/ شهردار شهر لنده از آسفالت معابر و جاده شهرک بهاران در این شهر خبر داد و گفت: این موضوع قریب به ۳۰ سال از مطالبات ساکنان این شهرک بوده‌است.

سلمان رنجبر، شهردار شهر لنده با اشاره به‌ضرورت توجه به سیمای شهری اظهار کرد: توجه به سیمای شهری به‌خصوص در حوزه فضای سبز و بلوارها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این دوره از شورای شهر و شهرداری شهر لنده است.
وی افزود: شهرداری لنده در مدت یک سال گذشته اقدامات خیلی خوبی در مناطق مختلف شهر لنده از جمله مرکز شهر، شهرک‌های سرآسیاب، بهاران، شهید رجایی و فجر عملیاتی کرده‌است.
شهردار شهر لنده گفت: یکی از دغدغه‌های ۳۰ ساله مردم شهرک بهاران آسفالت معابر و جاده این شهرک بود که با حمایت خوب شورای شهر و فرماندار شهرستان معابر و جاده این شهرک به طور کامل آسفالت شد.
وی تصریح کرد: بعد از گذشت بیش از ۱۵ سال ساماندهی بلوار امام خمینی (ره) شهر لنده از محل اعتبارات عمرانی شهرداری در دستور کار قرار گرفت که باتوجه به قرار گرفتن در فصل بازگشایی مدارس این مهم در سریع‌ترین زمان ممکن در حال اجرا است.
رنجبر خاطرنشان کرد: ساماندهی بلواری ورودی شهر، ساماندهی پیاده‌روهای ورودی شهر و افزایش روشنایی بلوارها از مهم‌ترین اقدامات این یک سال گذشته بوده است.

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today